Trefwoorden waren, zijn en zullen altijd een belangrijk SEO-aspect blijven. Google’s crawlers zijn snel het analyseren van uw kleine zakelijke site om het doel van uw inhoud te begrijpen.

Veel eigenaren van kleine bedrijven niet de juiste trefwoorden te gebruiken, zodat ze rangschikken voor verschillende trefwoorden en sleutelzinnen die niet leiden tot een winstgevend resultaat. Dit gebeurt omdat mensen het keyword research proces overslaan, wat cruciaal is voor elke strategie als u SEO fouten wilt voorkomen.

Wij stellen voor om Google Keyword Planner in Google Ads te gebruiken om u te helpen bij het zoeken naar trefwoorden voor uw site.

Slechte On-Site SEO optimalisatie op locatie
Er zijn twee soorten SEO-optimalisatie: On-Site en Off-Site. Heel wat kleine ondernemers richten zich op de laatste vorm van SEO, maar slagen er niet in om deze voor de eerste te optimaliseren.

Wanneer u een pagina aanmaakt, moet u de titel en de metabeschrijvingstags goed optimaliseren. Dit zijn de stukjes informatie die u ziet als u naar iets zoekt.

Bovendien zijn de metasleutelwoorden en uw inhoudsopgaven ook belangrijke aspecten van uw on-site optimalisatieproces. Simpel gezegd is on-site optimalisatie essentieel omdat het de zoekmachines in staat stelt om te begrijpen wat uw site en content wil bereiken.

Geen mobiele optimalisatie
We leven in het “mobiele tijdperk”, een tijd waarin mensen hun mobiele telefoon meer gebruiken dan hun pc. Google heeft duidelijk aangegeven dat mobiele optimalisatie een serieuze rangschikkingsfactor is die niet langer kan worden verwaarloosd.

seo-fouten

Om in de SERP’s te rangschikken, is mobiele optimalisatie een must. Sommige eigenaren van kleine bedrijven hebben misschien geen idee hoe dat te bereiken, maar dat is geen probleem. Er zijn veel tutorials online en met een beetje moeite en consistentie, zal uw website naar het volgende niveau gaan. U kunt ook de hulp inroepen van een digitaal marketingbureau om u op weg te helpen.

De afwezigheid van kwalitatief hoogwaardige content

Tevredenheid is vandaag de dag koning. Misschien heb je deze uitspraak al eerder gehoord, en je moet weten dat het waar is. Inhoud stelt u in staat om uw bedrijf te onderscheiden van de rest. Het helpt u om uw merk te positioneren in de markt en uw waardepropositie te bepalen.

Maar echt, wat is de verbinding van inhoud en SEO? Zie het als dit – de inhoud kan de koning zijn, maar je kunt niet de troon hebben, tenzij je “koning” van grote kwaliteit is. Zinvol? Uw inhoud moet waardig genoeg zijn voor de kruipers. En dat kunt u doen door die twee te vermijden: geschraapte inhoud en dunne inhoud.

Geschraapte inhoud is natuurlijk een nabootsing van een andere bron, of met andere woorden, het is geplagieerd. Aan de andere kant betekent dunne inhoud dat het weinig tot geen waarde heeft. Dubbele pagina’s en deuropeningspagina’s zijn hier enkele voorbeelden van.

Kwalitatief hoogwaardige inhoud kan blogberichten, videotutorials, informatieve checklists, interactieve quizzen en rekenmachines en nog veel meer omvatten. Hoe meer content u een consument kunt bieden, hoe meer hij of zij uw merk zal willen volgen en uw site zal willen bezoeken. Consumenten willen antwoorden en zoekmachines willen websites met SEO. Stel die twee samen en je bent op weg naar succes.

Vanuit SEO-standpunt is het ontwikkelen en promoten van content die waarde levert en een impact heeft op uw lezers absoluut noodzakelijk als u een hoge ranking wilt bereiken.

Slechte Social Media Aanwezigheid
Hoe goed en hoe vaak promoot u uw bedrijf via sociale media? Heeft u een strategie in huis?

Nou, als een kleine ondernemer die zijn of haar website in de SERP’s wil rangschikken, moet u zich bewust zijn van het feit dat een succesvolle social media marketing strategie helpt om veelvoorkomende SEO fouten te overwinnen.

Dat komt omdat Google, Bing, Yahoo en alle andere zoekmachines de manier analyseren waarop mensen met uw merk omgaan op sociale kanalen. Hoe meer sociale betrokkenheid u krijgt, hoe meer SEO-voordelen uw bedrijf krijgt.

Het presenteren van verschillende fouten op de website
Google zal alle webmasters die niet voorzichtig zijn straffen. Als website-eigenaar betekent het zorgvuldig zijn om ervoor te zorgen dat uw gebruikers geen fouten op uw site tegenkomen.

 

Gebroken, misleidende of schadelijke links zullen uw reputatie vernietigen en een daling van de ranglijst veroorzaken. Om dergelijke ongelukkige gebeurtenissen te voorkomen, moet u regelmatig aandacht besteden aan de gezondheid van uw website door gebruik te maken van verschillende SEO fouten checker tools.

8. 8. Langzaam laden pagina’s
Laadt uw website snel op? Zo ja, hoe snel? Let hier wel op, want de snelheid van uw website is belangrijker dan u denkt. Het is al geruime tijd een belangrijk onderdeel van Google’s ranking algoritme, dus hoe sneller uw pagina’s laden, hoe beter de signalen die Google ontvangt.

Bovendien zal een site die snel laadt, de ervaring van de gebruikers die er binnenkomen verbeteren. Dit zal een grote impact hebben op uw sprongcijfers en conversiepercentages.

9. 9. Geen analyse. Geen optimalisatie. Geen Schaalvergroting.
Het verschil tussen grote kleine bedrijven en middelmatige ligt in hun vermogen om slim te werken. Inderdaad, slim werken zal u veel zakelijke voordelen opleveren en zal u helpen om de concurrentie te verslaan.

https://ralfvanveen.com/seo-breda/